lördag 29 oktober 2011

Ler´s dance eller Nobellfesten?

Let´s dance!

Är det dags för oss att visa Tony Irving att vi faktiskt kan dansa? Vi väntar ivrigt.


Jag hade tänkt att delta i Sydosten med dessa dansande tjejer men det blev inte av utan jag låter dig titta istället. Det är ganska underligt, ja har tänkt att jag kanske skulle skriva till Tony och visa dessa och igår var han med på Så ska det låta. David Bowie har ju gjort låten som nvänds i dansprogrammet och tidigare på kvällen var det Go´kväll och där var kvällens värdinna som bjöd in önskegäster och en av dem var David. Hon hade ungefär samma åsikt som jag och det gjorde mig glad.

Nu är det snart dags för Nobellfesten och där kommer festklädda damer, kanske dessa dansklädda tjejer som jag har virkat och stickat ska mingla bland alla gästerna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar